torsdag 1. mai 2014

På foringsplassen

Øver meg på fuglefotografering. Det er ikke så enkelt som det høres ut for de sitter jo aldri stille... Og  en defekt canon 70-300 gjør jo ikke saken bedre. Satser på å få meg ny snart. Har et ønske om sigma 70-200, f/2.8.





Prøvde meg på flygebilder. Men skal si jeg kom hjem med masse bilder av stjerter og fugler som bare var no svimete duse greier.









Så kom det ern flaggspett for å spise litt fuglegotteri.







På lørdagen skal jeg til Lista for bildetakning av fugler og orm. Blir interressant, satser jo på litt storfugl også foran linsa ;-)



Monica




3 kommentarer:

  1. Småfuglene er festlig å fotografere....og ikke er de så lett å feste på brikken heller :)
    Sigma 70-200 er ei flott linse, men den er litt kort for fuglefotografering syns jeg

    SvarSlett
  2. Hej Monica, du tager nogle dejlige billeder! Jeg holder selv meget af at fotografere dyr og naturen og bruger en 75-300 mm Canon-linse til mine fuglebilleder. Glæder mig til at kigge ind hos dig igen :-)

    SvarSlett
  3. Det er meget smukke billeder, du har taget! Jeg holder også meget af at kigge på fugle.

    SvarSlett