mandag 28. april 2014

Vårens gleder

På tur til vannet i dag møtte jeg på et nydelig syn :-)





Det er ikke akkurat noen tvil om det dukker opp noen søte små her. Pappaen lå utpå vannet og passet godt på familien sin. Så skjønne de er :-)





Ut i rådyrskauen igjen. Plutselig sto det en kar i en skråning i sola...




Og så kommer det jaggu en til og stiller seg opp for fotografering. De er veldig søte, tenk om de kunne stått der som modeller når jeg får meg nytt objektiv for det jeg har nå virker ikke helt som det skal...




Mens jeg gikk og tittet etter rådyr så jeg plutselig noe som beveget seg bakom et tre. Og jaggu var det ikke nøtteliten som satt der og koste seg med en kongle.





Men når jeg ble oppdaga tok det ikke lange tiden før han var langt utav fokus, opp i tretoppen i full fart.. og han stoppa ikke før han satt nesten helt i toppen.





Jeg er så glad i våren og sommeren, nå våkner skogen til liv. Dyrene er mere synlige og fuglene synger de gladeste sangene. Er ren terapi for kropp og sjel å tusse rundt.


Monica





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar